ASN Bank hoogste score op gebied van service

Bron
ASN Bank

De ASN scoort het hoogst op het gebied van service in de Independer Consumenten Monitor Spaarrekeningen: het klanttevredenheidsonderzoek dat website Independer.nl vandaag openbaar maakte. ASN klanten waarderen hun bank gemiddeld met een 8 op het gebied van service. Hiermee wordt het sterke resultaat van vorig jaar, waarbij de ASN Bank ook als beste serviceverlener uit de bus kwam, voortgezet.

De onderdelen waarop consumenten de service van hun bank beoordeelden zijn: klaarstaan voor klanten, snelheid van dienstverlening, beloften nakomen en value for money. Het onderzoek werd uitgevoerd in de periode van 20 mei 2007 tot en met 19 mei 2008. In totaal deden ruim 25.000 mensen mee aan het onderzoek. De ASN Bank scoort in alle categorieën het hoogste cijfer. Ze bleef daarmee Argenta en Amsterdam Trade Bank (gewaardeerd met respectievelijk een 7,7 en 7,6) voor.

Voor de volledige resultaten uit het onderzoek klik hier.

De ASN Bank
De ASN Bank zet zich in om de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen en laat zich daar in haar economisch handelen door leiden. Economische groei mag volgens de ASN Bank niet ten koste gaan van het milieu, de natuur, kwetsbare bevolkingsgroepen of anderszins worden afgewenteld op toekomstige generaties. In Nederland is de ASN Bank sinds haar oprichting voorloper op het gebied van duurzaam bankieren. De bank is actief op het gebied van beleggen, sparen en zakelijke kredieten. De ASN Bank heeft 363.000 klanten en een totaal beheerd vermogen van ruim 4,8 miljard euro. De ASN Bank maakt deel uit van SNS REAAL. Voor meer informatie: www.asnbank.nl.

Share Button